FAQ

Najczęściej zadawane pytania. Poniżej przygotowaliśmy dla Was najczęściej pojawiające się pytania i odpowiedzi na nie
W jakich dniach i godzinach realizowane są dostawy?
Wszystkie dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty od północy do 7:00.
Do której godziny mogę złożyć zamówienie i na jaki najbliższy termin?
Zamówienie składamy z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 13:00. Zatem składając zamówienie w poniedziałek do 13:00, realizowane ono będzie w czwartek. Wyjątek stanowią zamówienia od piątku po 13:00 do niedzieli włącznie. Realizowane one będą na czwartek kolejnego tygodnia.
Czy możliwe są wykluczenia składników diety?
Serwujemy idealne połączenie składników, bez możliwości wykluczeń.
Czy można dokonywać edycji/wstrzymania/anulowania zamówienia?
Edycji zamówienia dokonujemy drogą mailową, z dwudniowym wyprzedzeniem (tj. w poniedziałek do godziny 13:00 edytujemy czwartek). To samo tyczy się wstrzymania oraz anulowania diety.
Wyjątek stanowi edycja/wstrzymanie/anulowanie poniedziałku, wtorku oraz środy. Korektę tych dni dokonujemy maksymalnie do piątku do godziny 13:00.
Gdzie mogę wybrać terminy dostaw?
Wszelkie terminy dostaw prosimy wpisywać w ramce “TERMINY” na karcie zakupu diety.
Kiedy mam pewność, że moje zamówienie zostało potwierdzone?
Status Państwa zamówienia widnieje jako “zrealizowano”.
Gdzie znajdę informację na temat alergenów?
Informacja na temat alergenów zamieszczona jest w każdym menu.
Gdzie znajdę informację na temat alergenów?
Informacja na temat alergenów zamieszczona jest w każdym menu.
usercartcrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram