Dieta

Niskowęglowodanowa

Ograniczenie spożycia węglowodanów sprzyja utracie wagi, oraz reguluje zaburzenia gospodarki węglowodanowej

Już od 69 zł za dzień
Idealna dla osób chcących szybko utracić nadmiar wagi
Sprzyja dobremu samopoczuciu
Może wpływać pozytywnie na wrażliwość insulinową
Wyczyść
Wybierz ilość dni cateringu

Kliknij, żeby sprawdzić menu diety Niskowęglowodanowa 

Poniedziałek
23/05/2022
Wtorek
24/05/2022
Środa
25/05/2022
Czwartek
26/05/2022
Piątek
27/05/2022
Sobota
28/05/2022
Niedziela
29/05/2022

1. Śniadanie
Low carb | 4 posiłki

Chia i siemię lniane na mleku kokosowym z limonkową bitą śmietaną

2. II Śniadanie
Low carb| 4 posiłki

Sałatka z wędzonym pstrągiem, jajkiem i pomidorkami koktajlowymi

3. Obiad
Low carb| 4 posiłki

Greckie souvlaki, pita, świeży ogórek i pomidor, sos tzatziki

4. Kolacja
Low carb | 4 posiłki

Zupa szparagowa z zieloną fasolką i słonecznikiem, keto chleb

1. Śniadanie
Low carb | 4 posiłki

Rolada szpinakowa z mąki kokosowej z łososiem wędzonym pod pierzynką chrzanowo -śmietanowa, papryka 3 kolor

2. II Śniadanie
Low carb| 4 posiłki

Sernik light na skyrze z truskawkami w białej czekoladzie.

3. Obiad
Low carb| 4 posiłki

Krewetki smażone na maśle z czosnkiem, natką i chili, smażone pomidory

4. Kolacja
Low carb | 4 posiłki

Sałatka z rukoli, buraków, fety i pomarańczy z dodatkiem orzechów włoskich i kaparów, sos winegret i pieczywo

1. Śniadanie
Low carb | 4 posiłki

Granola orzechowo-buraczana z cynamonem i chilli, jogurtem wysokobiałkowym i żurawiną

2. II Śniadanie
Low carb| 4 posiłki

Keto pasta ze słonecznika i awokado, kalarepa

3. Obiad
Low carb| 4 posiłki

Gulasz wołowy z mąką kokosową, puree z kalafiora, surówka z czerwonej kapusty

4. Kolacja
Low carb | 4 posiłki

Sałatka z roszponki z boczkiem wędzonym, pomidorami suszonymi, cherry i sosem winegret, wytrawne ciastko owsiane

1. Śniadanie
Low carb | 4 posiłki

Komosanka na mleku kokosowym z wiórkami i musem mango

2. II Śniadanie
Low carb| 4 posiłki

Tatar ze śledzia z kawiorem molekularnym oraz chleb domowy na zakwasie

3. Obiad
Low carb| 4 posiłki

Burger wołowy z fit frytkami i sałatką z rzodkiewki, papryki i pomidora

4. Kolacja
Low carb | 4 posiłki

Sałatka z serem kozim i truskawkami

1. Śniadanie
Low carb | 4 posiłki

Omlet Caprese i pumpernikiel
1. II Śniadanie
Low carb| 4 posiłki
Mus detoksykujący z ogórka, jarmużu i awokado

3. Obiad
Low carb| 4 posiłki

Polędwica z dorsza z pieca podana z czarną soczewicą z ziołami, szparagi i sos cytrynowy

4. Kolacja
Low carb | 4 posiłki

Krem z cukini, pieczywo ketogeniczne

1. Śniadanie
Low carb | 4 posiłki

Jogurtowe pancakes z orzechami arachidowymi oraz jogurt kokosowy

2. II Śniadanie
Low carb| 4 posiłki

Domowe mini pizze pełnoziarniste z pieczarkami i cebulką

3. Obiad
Low carb| 4 posiłki

Karkówka pieczona z cebulką, kasza gryczana, młoda kapusta gotowana na krótko z koperkiem, sos musztardowy

4. Kolacja
Low carb | 4 posiłki

Łosoś gravlax z koperkiem oraz wytrwane gofry marchewkowe

1. Śniadanie
Low carb | 4 posiłki

Pasta z jajek, twarogu, chleb domowy na zakwasie, seler naciowy

2. II Śniadanie
Low carb| 4 posiłki

Rabarbar zasmażany na maśle z prażonymi płatkami migdałowymi

3. Obiad
Low carb| 4 posiłki

Kurczak Hoisin z masłem orzechowym, ryż basmati i brokuły

4. Kolacja
Low carb | 4 posiłki

Dodatkowe 8% rabatu lojalnościowego

8% rabatu przy zamówieniu na 30 dni.
Zamów dietę na 11 do 30 dni i ciesz się rabatem lojalnościowym. 
Każdy dzień to dodatkowe 0,4% zniżki na catering dietetyczny.
Ilość dni 11 12 15 18 20 23 25 28 30
Rabat 0,4% 0,8% 2% 3,2% 4% 5,2% 6% 7,2% 8%

W przeciwieństwie do diety ketogenicznej, dieta niskowęglowodanowa nie powoduje uczucia tzw. „głodu węglowodanowego”, co sprzyja łatwemu zaadaptowaniu się organizmu do nowego sposobu żywienia.

Dokładamy wszelkich starań aby tej diecie węglowodany charakteryzowały się niskim indeksem glikemicznym, co powinno sprzyjać w wszystkim osobom z problemami cukrzycowymi.

Dla kogo jest dieta niskowęglowodanowa?

  • Dla osób oczekujących szybkiej redukcji wagi,
  • Dla osób chorych na cukrzycę typu 2

Co dobrego wniesie dieta niskowęglowodanowa dla mojego zdrowia?

  • Wyreguluje gospodarkę cukrową
  • Upora się z nadmiarem niechcianych kilogramów masy ciała

Zapewniamy: śniadanie, II śniadanie, obiad i kolację.

Twoja opinia ma dla nas szczególne znaczenie

Aleksei Akhremenka

Poznaj tajemnicę smacznie zaczarowanych pudełek

Poznaj naszego mistrza smaku i jakości Alekseia Akhremenka. Kucharz, który dzięki swojej pasji i swojemu sercu, czaruje wszystkie posiłki, okrasza je magią i sprawia, że nie pozwalają o sobie zapomnieć.

Aleksei Akhremenka doświadczenie zdobywał w topowych restauracjach na świecie. Między innymi:

📍Brasserie Warszawska
📍Atelier Amaro - Warszawa
📍Bloom - Mińsk
📍180°- Tallin
📍Restaurant 3 - Ryga

Poznaj zamknięty w każdym pudełku kawałek Twojej ulubionej restauracji, dostarczony wprost pod Twoje drzwi.
Dodatkowo pamiętajmy o odpowiednim nawadnianiu! Minimum 2 litry wody dziennie.
Nie odpowiada Ci zwykły smak wody? 
Proponujemy przepyszne połączenie:
• woda
• pomarańcza
• rozmaryn
• kostki lodu

Nasze diety pudełkowe

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy 6 zróżnicowanych wariantów. Wybierze dietę, która pasuje do Ciebie.

Premium

To tu znajdziesz pełne zestawienie wykwintnych posiłków, wyszukanych smaków oraz topowych produktów. Dieta Premium przeznaczona jest dla wszystkich- zarówno osób aktywnych fizycznie jak i tych, którzy chcą zmienić sposób odżywiania na zdrowy i regularny.
Sprawdź dietę

Fit

Odpowiednio zbilansowana dieta, ciesząca się powodzeniem zarówno wśród osób aktywnych fizycznie, jak i tych, którzy chcą zredukować zbędne kilogramy. Zadbaj o siebie od wewnątrz, stosując dietę bogatą w makro- i mikroskładniki.
Sprawdź dietę

Sport

Dieta przeznaczona dla osób bardzo aktywnych fizycznie. Właśnie tu otrzymasz pełnokaloryczne posiłki, bogate w białko i niezbędne ilości węglowodanów, gwarantujące całkowite dzienne zapotrzebowanie energetyczne.
Sprawdź dietę

Greens & Fish

Idealny wariant dla osób eliminujących mięso, ale chętnie spożywających ryby i owoce morza. Greens&Fish to opcja lekka, zdrowa i pełnowartościowa.
Sprawdź dietę

Niskowęglowodanowa

Dieta niskowęglowodanowa to dieta ograniczająca spożycie węglowodanów do około 100 - 150g na dobę, na korzyść tłuszczy i białek. Powoduje szybki spadek masy ciała, reguluje poziom glukozy we krwi, może wpływać pozytywnie na wrażliwość insulinową.
Sprawdź dietę

Keto

Dieta ta oparta jest na wysokiej zawartości tłuszczów zarówno zwierzęcych jak i roślinnych, pełnowartościowym białku i minimalnej ilości węglowodanów. Zapobiega nagłym napadom głodu i zapewnia energię na cały dzień.
Sprawdź dietę
usercartcrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram